بی حوصگی
سکوتی میکنم پر معنا تر از فریاد همه
بازم به نام تو ای خدا

امشب البته امشب که نه امروز تو قرائت خونه بودم هر چی از مدار خوندم چیزی متوجه نشدم الن هم که دارم یادش میفتم بدجوری اعصابم خورد میشه نمیدو نم عیب کارم کجاست چر اینجوری شده نکنه به خاطر گناهمه که صد در صد همینطوره ای خدا مگه نمیگن صد با اگه توبه شکستی باز ا

میخوام بیام اینترمم که بدجوری خراب کردم فقط مونده پایانترمها ای خدا جون دستم را تو این مدت بیشتر بگیر

بدجوری کلافه شدم حالم اصلا خوب نیست همش دارم به خودم فشار روحی میارم دپرس شدم خدایا تو خودت میدونی داغ دلم زیاده امیدمو نا امید نکن نذار بی انگیزه شم ای خداجون.......

ای خدا کمکم کن



نظرات شما عزیزان:

دریکوند
ساعت22:49---2 آبان 1391
بی حوصگی نه

بی حوصلگی
پاسخ:زحمت ویرایششو شما کشیدید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 1 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط فرشید

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 4
بازدید کل : 3413
تعداد مطالب : 17
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 1